מרחבי משרד מודרניים עם בטון מוחלק

הבית שלך בשביל בטון מוחלק Arno

בניית מרחב למחשבות יצירתיות

משרדים מצוידים לחלוטין מבטון מוחלק

5 טיפים על בטון מוחלק לבית מאת אומנות ובטון

כאשר אנו באים לבחור ריצוף לבית, למשרד או לגינה אנו לוקחים בחשבון את אופציות העיצוב השונות, בוחנים את האפשרויות מבחינת עלויות, התאמה של הריצוף לריהוט ולקונספט העיצובי של החלל וכן להעדפות הפרטיות שלנו. הבטון המוחלק של חברת אומנות ובטון, הוא אחד הטרנדים הפופולריים ביותר כיום בתחום הריצוף והוא מאפשר לנו ליצור שכבת ריצוף אחידה, יוקרתית, אסתטית ומבריקה. לבטון המוחלק יתרונות רבים אך גם חסרונות ולכן כדאי להיצמד לטיפים הבאים בעת התכנון של בטון מוחלק כריצוף הבא שלכם.

Home Image
Home Image

#1 – גוון הבטון:

חשוב לדעת מספר דברים בנושא גוון הבטון. ראשית, כאשר מדובר בבטון מוחלק רגיל ייתכן ותקבלו צבע אפור כהה או בהיר יותר ממה שרציתם בהתחלה. כדאי לכם לקחת זאת בחשבון ולהכיר בכך כיוון שהקבלן לא יוכל להתחייב לכם לגוון מדויק. אפשר להשתמש בפולימרים וחומרים מיוחדים לצביעת הבטון בצבע אחר שהוא לא אפור אולם גם שם מידת הגוון לגבי בהירותו משתנה מעט בהתאם לחומרי הגלם.

#2 – סדקים:

הבטון המוחלק מעניק ריצוף אחיד, אסתטי ונותן תחושה של יוקרה ואיכות. אפשר להתחבר לסגנון זה של ריצוף ולמראה היוקרתי, אולם כדאי לקחת בחשבון שבטון חזק וצפוף ככל שיהיה ייתכן ולאורך השנים יפתח מעט סדקים באזורים מסוימים ברצפה. יש יתרונות רבים לבטון המוחלק אולם זה אחד החסרונות שלו שכדאי להכיר ולקחת בחשבון. ניתן לתקן בבוא הזמן אך קשה להגיע לאותו גוון בהכרח.

#3 – מחיר:

קחו בחשבון שהבטון המוחלק הוא ריצוף יקר ולכן לפני שאתם מבצעים את העבודה בדקו היטב את גודל השטח שאתם רוצים לרצף, קבלו מספר הצעות מחיר (השוואת מחירים כאן תוכל לחסוך לכם אלפי שקלים) והיו בטוחים שהתקציב שלכם מספיק לריצוף שאתם רוצים.

#4 – יישום על ריצוף קיים:

כאשר עושים את הבטון המוחלק יש לקחת בחשבון שאי אפשר לבצע אותו על ריצוף קיים. תצטרכו קודם לשבור את הריצוף הקיים ולפנות את החול שמתחתיו ואז לבצע את העבודה. כאשר מדובר במיקרוטופינג שזה סוג של בטון חלק רק בשכבה דקה יותר ועם חומרים פולימריים מיוחדים, ניתן יהיה לעשות אותו ישר על ריצוף קיים.

#5 – אישור לפני ריצוף בבניין קומות:

דירות בבניין קומות צריכות לקבל אישור מקונסטרוקטור מקצועי ומוסמך על מנת לוודא שהמשקל הרב של רצף הבטון לא תקרוס בבניין קומות ושהוא יכול לשאת את המשקל שלכם. גם כדי למנוע אסון וכמובן גם את יתר ההשלכות של מקרה כזה.

תכונות מדהימות

מתקנים מהשורה הראשונה

Icon

WiFi 5G חינם

Icon

אולם כנסים

Icon

מטבח ובר

Icon

חניות

Icon

אזורי משחק

Icon

אזורי ציוד משרדי

Icon

אזורי תה וקפה במטבח

Icon

חדרי כושר

דוגמאות עבודה של בטון מוחלק מבית Arno

בחר אחד משלנו

אפשרויות חברות לעבודות בטון מוחלק

בטון מוחלק לגינה

$45

/ למטר

המחירים אינם כוללים מע"מ עבור מטר לבטון מוחלק לגינה.

בטון מוחלק לבית

$65

/ למטר

המחירים אינם כוללים מע"מ עבור מטר לבטון מוחלק לבית.

בטון מוחלק למשרדים

$95

/ מטר

המחירים אינם כוללים מע"מ עבור מטר לבטון מוחלק למשרדים.

לקוחות מספרים

תודה רבה לכם על העיצוב המדהים שעשיתם למשרדי החברה שלנו.
מודה, שעשיתם לנו את עבודת בטון מוחלק הטובה ביותר שראינו אי פעם!
Testimonial Image
דיאן וויליאמס
בעלת משרד
אנחנו כאן בשבילך